Hemma igen!

Skrivet 2011-07-07 Klockan 23:10:22

Tjenaa!
Åkte tidigare idag till akuten ju, och det var ingenting, ingen hjärnskakning. Redan när vi åkte dit så mådde jag bra men vi ville ändå åka in. Så det var väldigt skönt att det inte var något! ;)
Efter jag ramlade av så blev min hjälm lite skadad och var därför och kollade på en ny, ville ju helst inte ha en likadan eftersom de känns lite tråkit, men tyvärr så hittade jag ingen... så det fick bli en likadan JW hjälm som jag redan hade! Och det känns ju ändå skönt om man tänker på hur hårt jag slog i huvudet och hjälmen klarade sig rätt så bra ändå :)

Och imorrn ska jag trava lite bommar på Harry! ÄNTLIGEN, som jag har längtat!! :D<3



Kommentarer
Postat av: carina

Skrivet 2011-07-08 Klockan 11:21:23
vad är det för pogram ni anväder till headern?:)

URL: http://ryttarochhast.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!