Hemma

Skrivet 2011-07-24 Klockan 22:57:07

Heejj!

Som ni kanske märkte så blev det ingen bloggning när jag var på läger. Vi hade det så galet kul!
Lägret var rätt så lagom långt ändå, tisdag till fredag. Vi hopptränade/markarbete varje dag. Hoppade lite olika serier, och sista dagen avslutade vi med en liten bana. nästsista dagen fick låna några hästar där och åkte och badade och galopperade vid stranden!
Jag  tror vi var totalt 18 eller 19 stycken på lägret med olika åldrar. Eftersom det här lägret var det ända man fick ta med sig egen häst så var det rätt så ojämna grupper. Men vi hade det roligt iallafall och alla hästrna skötte sig bra!

Sen när jag kom hem så var jag galet trött, vi hämtade min faster & Farbror vid båten och sen dagen efter så kom det gäster hit på lammgrillning som vi alltid har, tror det var fjärde året irad. Linnea var tyvärr och är sjuk så hon kunde inte komma:(


Det kommer nog en bildbomb någon dag, Karro ska bara ladda upp dom på facebook först ;)

Undrar ni något mer om lägret så är det bara att kommentera!



Bilder innan tävlingen i Visby för någon vecka sen :)


Kommentarer
Postat av: Gotlänning

Skrivet 2011-07-25 Klockan 10:11:54
får du tävla cherry ? ;)

URL: http://karross.blogg.se/

Postat av: Gotlänning

Skrivet 2011-07-25 Klockan 11:58:34
aa, de va så jag menade ;)) asså om du fick tävla henne ngn gång nu när harry e sjuk ;))

URL: http://karross.blogg.se/

Postat av: Gotlänning

Skrivet 2011-07-25 Klockan 20:36:14
jahaa duuu ;))

URL: http://karross.blogg.se/

Postat av: Magda

Skrivet 2011-07-31 Klockan 21:05:13
Hur gick det då?? :D nyfiken ;)


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!