Regn!

Skrivet 2011-07-11 Klockan 19:40:14

Hallåå!

Nu har jag precis kommit hem efter en kort ridtur i skogen! måste erkänna att det inte är så himla kul att rida när det regnar ändå fast man har klätt på sig en massa regnkläder, men men!


Idag tog jag det lite lugnt, åt frukost/lunch och sen åkte jag mamma & pappa in till stan för att hämta malin och ullis som kom med båten från Falsterbo! Aviiis!

Imorrn vet jag inte riktigt var som händer, får hoppas på att det är fint väder så kanske kan åka till stranden! :)


Haha, jag & Cherry på hoppträningen i onsdags!

/Mickan

UPDATE: Vill även tillägga att jag står i bakgrunden med med sparven! ;) /Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!