Tagga hoppläger!

Skrivet 2011-07-18 Klockan 22:59:11

Holaa! Eftersom internet här på landet inte funkar så får vi helt enkelt ta de på mobilen istället. Nästan hela dagen har gått åt till att tvätta schabrak, kläder, packa i stallet och packa hemma! Haha jag tror både jag och Linnea inte har sagt de men imorrn så åker vi på ett hoppläger här på södra Gotland! Först var det inte meningen att jag skulle med, eftersom Harrys skada och poppis inte heller var fullt frisk, sen viste vi ju inte hur lång tid de skulle ta innan Malin hittade en häst ocskå. Men nu för några dagar sen så ringde mamma dit och jag fick en plats! Jag var ju rätt nere förut när jag trodde att jag inte skulle få åka men nu är jag typ över lycklig, får träffa kompisar som jag typ inte har träffat på ett år! Men de ska bli så galet roligt att åka dit och extra roligt bär jag får ta med mig cherry istället för att låna en häst där! :) Kommer kunna uppdatera på mobilen men jag hoppas på något inlägg så ni vet att vi lever! Haha! ;)


Kommentarer
Postat av: Gotlänning

Skrivet 2011-07-19 Klockan 09:13:36
ja du får träffa mej :DDDDD

URL: http://karross.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!