7 oktober

Skrivet 2011-10-07 Klockan 18:45:40

Heej!
Igår kom jag hem från stallet rätt så sent efter träningen så därför ingen bloggning! :)
Träningen gick iallafall super, hoppade en långsida och två plank på båge och stutts! Mot slutet låg det på 80 kankse! Vet at inte de är allt högt men har man en häst som inte har hoppat på ett halvår så känns det ju ändå rätt okej! ;)

Var i skolan idag som vanligt. Hade No prov och spex! No provet gick väl sådär, min lärare är lite crazybanana! Haha men spexet gick väl helt okej de med, min klass är ju inte den roligaste. Men jag och Angelica och Emelie var iallafall flickorna på Klitteholm! Gaah! haha!

Aja nu ska jag gå och möta upp min familj så ska vi äta på resurang! De är ju fredag o grejer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!