Gårdagen

Skrivet 2011-10-15 Klockan 21:25:36

Igår var jag som sagt hos Emelie på kvällen! Hade de mysigt o kollade på skräckfilm kanske mindre roligt! Direkt efter skolan åkte jag in till stan med några som går i min pararellklass, alla var typ helt döda så vi åkte hem rätt tidigt ändå, fick med mig en jätte söt blus hem också! 380 spänn på Hollister! :)

Lovade ju er en bildbomb från dressyrtävlingen förra helgen, jag har inte glömt de men min dator är helt knaz och mammas också! Men får en annan dator på måndag så jag hoppas dom kommer upp då! ;)


Egypten <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!