oj oj!

Skrivet 2011-10-11 Klockan 16:54:59

Oj hann inte blogga igår! sorryy!
Haha men igår var det en vanlig dag i skolan hände inte så mycket. Var hemma sen under kvällen och pluggade :) Juste sen hade Harry namnsdag igår o eftersom jag inte åkte till stallet så får han presenten (ni vet den som är inslagen x))
Skolan var helt okej idag också, hände inget speciellt. Juste påväg hem så ringde jag till Linnea, saknar henne ju<3 men hon kommer hit om 6 veckor o då ska vi gå på globeeeen! Haha o pappa ska kanske fixa vip biljetter! Gaaaah vad niice! :D 

Ska snart proppa i mig något att äta sen ska jag knalla tillbaka till skolan på utvecklingssamtal... Sen direkt efter de åker jag till stallet och rider lektion för Berit :))

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!