2 september

Skrivet 2011-09-03 Klockan 00:08:09

Nu sitter jag i bilen påväg till arlanda för att hämta Malin som har varit och provjobbat i England några dagar, jobbet var inte riktigt som hon tänkt sig så hon kommer nog inte åka tillbaka dit och jobba:) Igår var de hoppträning på tessan! Så jäävla kul! Tror nästan jag aldrig har varit så glad på hästryggen. Tänk att jag inte har ridit min egna ponny sen i påskas... Helt sjukt igentligen! Tessan var galet pigg och drog efter alla hindrerna. Berit stog bara och skrattade för hon tyckte det var så roligt som äntligen fick hoppa! Jag och Ullis red ut i skogen en halv timme innan så jag kunde få känna lite på henne innan! Galopperade upp för en backe som vi typ alltid gjorde förut, jag bara skrattade så jag nästan dog! Dehär var så jävla roligt, blir så glad varje gång jag ser dig, dehär är något jag alltid kommer att minnas! De blir bara Jobbigare för varje dag jag tänker att du kommer lämna oss en dag... Idag åkte jag och Ullis till stallet några timmar efter jag kom hem från skolan. Gjorde iordning cherry och Ullis poppis sen red vi ett tag på ridbanan. Efter en halv timme tog jag ner henne och gjorde iordning Tessan och red ut i skogen! Underbar ponny dedär! Kan bara släppa tyglarna och galoppera iväg och vet att du stannar när vägen tar slut! Vad har ni gjort idag?


Kommentarer
Postat av: KarolinaWestberg

Skrivet 2011-09-03 Klockan 08:06:01
vf ska ni sälja henne nu igen ? <3



URL: http://gotlandsryttareen.blogg.se/

Postat av: elina

Skrivet 2011-09-04 Klockan 20:20:40
mickan, jag MÅSTE få träffa henne! :( puss på dig! <3


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!