Dagen

Skrivet 2011-09-21 Klockan 18:57:05

Hann inte uppdatera om igår så tänkte göra de nu istället! :)
Skolan var som vanligt, hade vanliga lektioner och skolan gick seegt som den alltid gör typ!

På kvällen åkte jag till stallet och red lektion för Berit på Harry, han var faktiskt jättefin! Det är så roligt för varje träning så känner jag att en pusselbit faller på plats, vilket är superkul! 

Nu sitter jag och väntar på att Malin ska ringa så jag kan knalla upp till tunnelbanan och ta med mig chica (min spanskalärares hund haha, de är en annan historia som jag inte orkar berätta nu xD) på en promenad, och sen åker vi till stallet och rider en sväng i skogen tror jag! :)

Ända bilden jag har på chica på denhär datorn! :)
Chica jag och Tessan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!