För första gången har jag tid över...

Skrivet 2011-09-27 Klockan 20:02:17

Min spanjorska sitter vid datorn nu så jag tänkte passa på att uppdatera lite nu medans vi sitter o väntar på några kompisar o deras spanjorer:) idag har vi varit hela dagen på Sätra ängar inte alls roligt! Efter de åkte vi till Skärholmen o shoppade, de är väldigt roligt o shoppa när vi var så många haha! Aja nu väntar vi på de andra som borde komma när som helst! Kan lova att de blir en bildbomb när hon har åkt hem allstå lördag! :)) ha de bääst! Sorry igen för jag inte har bloggat nu! Glöm inte o kommentera!!:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!