Grym dag

Skrivet 2011-09-04 Klockan 01:09:49

Tja har inte varit så bra uppdaterning nu på senaste tiden! Men min data är typ paj och mammas dator är skit seg + den har inga bilder... Men jag hoppas ni klarar er;) Idag var Ullis o tävlade dressyr på ser Drevinge, poppis kändes konstig vet inte riktigt vad det kan vara men någonting är de:) Vi åkte till stallet tidigt så vi skulle hinna mocka, bada poppis och jag skulle rida Harry. Red en kort stund i ridhuset o de kändes inte så bra, han gjorde igentligen helt rätt hela tiden men jag blir så sur för min sits är så jävla dålig! Så då blire ju så att allting blir bara pannkaka:/ På kvällen så kom Nicole o Linnea o emma hit, hihi hade onepiece kväll vettu!! Vi möttes vid tuben i köpte lite chips o läst o så! Kvällen var så jävla grym, vet inte hur många skrattattacker de blev! Roligast var bog när grynet kom in springandes med en mus i köket o musen började kravla sig upp i soffan där Nicole satt! Haha allihoppa föyger åt alla håll och kanter, upp på stolar bord diskbänken haha så jävla grymt! Imorrn träffar jag samma brudar igen vid tuben så ska vi dra in till aspudden:) bilder i filmer finns på Facebook om ni är nyfikna, de kommer förnodligen upp här senare också:) Ha det bääääst!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!