Home

Skrivet 2011-09-13 Klockan 16:16:28

Hemma från skolan nu, tog en liten omväg med angelica förbi västertorp för att köpa choklad! haha gotttttt!
Ikväll ska jag rida dressyr lektion på Harry för Berit, ska bli roligt hoppas bra att det går bra ;) Tror att jag rider Tessan lite innan eller efter lektionen, det har ag inte bestämt.
Påvägen till stallet ska jag och mamma kanske åka förbi hööks och KANSKE köpa ett par nya ridbyxor som jag har spanat in;) Haha ja vet, ridbyxor från hööks är inte så bra, men fina och sköna var dom och det är väl det som är huvudsaken? :)
Grekland med fina syster sommaren 2011!


Vad ska ni göra ikväll? :)


Kommentarer
Postat av: KarolinaWestberg

Skrivet 2011-09-13 Klockan 20:10:43
lägg upp bild sen :D

URL: http://gotlandsryttareen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!