Hoppträning

Skrivet 2011-09-01 Klockan 16:03:09

Ikväll blir de hoppträning! Självklart inte på Harry utan på Tessan:) har inte ridit henne överhuvudtaget sen i påskas. Och eftersom att Tessan ska säljas är det bra att hon har hoppat lite innan;) Tessan hade ju linn (min förra medryttare) förut, men efter lite saker som har hänt som jag inte vill ta upp här, så igår var det iallafall sista dagen linn red tessan innan hon säljs, så därför får vi eller jag ta hand om en till häst. Ikväll blir de bara typ markarbete och hoppar något litet. Hoppas bara att Harrys hoppsadel passar på henne;) annars får jag ta en alroundsadel som vi fick med när vi köpte henne!:) Har ni några mer frågor är det bara o kommentera!:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!