Jag vet inte vad jag ska göra :'(

Skrivet 2011-09-08 Klockan 21:08:19

Jag vet inte vad jag ska göra, inte vad jag ska ta vägen. Jag vill att det bara ska vara en dröm.
Att jag ska vakna ur den här hemska mardrömmen och inse att det är lungt.
Men jag är rädd, jag är livrädd, för jag vet att jag inte kommer göra det. Jag vill inte förlora dig, jag klarar mig inte utan min bästa vän. Du har alltid funnits vid min sida och utan dig är jag tom.
SNÄLLASNÄLLASNÄLLA jag vill inte! :'( :'(
VARFÖR? varför just du? Du var ju finare än du någonsin vart.

Detta kan vara slutet! :'(







Älskade finaste underbaraste bästa vackraste Bina!<3

/Linnea



Kommentarer
Postat av: KarolinaWestberg

Skrivet 2011-09-08 Klockan 22:14:02
neej ! hon måste bli bra ! <3

URL: http://gotlandsryttareen.blogg.se/

Postat av: Mickan

Skrivet 2011-09-09 Klockan 07:31:35
Neeeeeeej inte underbara bina! <3

Postat av: Tindra

Skrivet 2011-09-10 Klockan 10:44:47
Neeeeej :(

Postat av: Kajsa

Skrivet 2011-09-18 Klockan 20:53:40
Men vad har hänt ? :''(<3

URL: http://kajssat.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!