Mobilblogg

Skrivet 2011-09-16 Klockan 22:52:36

Ligger i sängen nu och ska snart sova. Imorrn upp tidit, rida en allra sista gång på Tessan... Fy fan vad hemskt dedär lät! Men sen ska jag rida Harry och bada båda två innan vi börjar bilresan mot Bollnäs. Idag red jag en liten lektion för ullis på Harry, gick inte så bra så Ullis hoppade upp och red en stund och sen red jag igen! Haha kändes mycket bättre då, men är inte så hinmla taggad på helgens tävling som är på söndag på tungelsta med tanke på hur dåligt de gick sist... Hihi hör mamma och pappa och Malin pratar ifall vi ska åka och kolla på os i London 2012! Faaan vad grymt de skulle vara! Men ifall de nu blir så är ju hästarna ett problem, os går ju i slutet av sommaren och elvesta är ju stängt.. Hmm får se hur de blir är ju ett tag kvar men men man måste nog börja boka nu i tid:)) Sista natten nu när man imorrn inte kommer stå som ägare på sin ponny, känns ju sådär! Fyy fan vad jag önskar att man bodde på en hästgård då vore allt sååå mycket bättre, fast ändå inte..


Kommentarer
Postat av: KarolinaWestberg

Skrivet 2011-09-17 Klockan 07:57:27
guud vad kul o se OS! :D

hoppas tessan får de jätte bra ! :)

URL: http://gotlandsryttareen.blogg.se/

Postat av: Anonym

Skrivet 2011-09-18 Klockan 22:07:03
Hej, har din helg varit bra? Kram

Matilda på http://teampf.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!