Nästa skolan

Skrivet 2011-09-15 Klockan 08:11:39

Nu är jag färdig för att gå till skolan. Blir en vanlig dag med rätt långa lektioner... Jag och mamma åkte aldrig till hööks för att kolla på ridbyxorna, men det blir en annan dag:) Igår var jag på möte i skolan, har nog inte beträffat det än men min skola är med i ett spanien utbyte alltså att en skola från Barcelona kommer hit om exakt 8 dagar! Och min skola får åka till dom och vara med dom en hel vecka! Läääskit! Haha! Och vet ni? Ikväll ska jag hoppa min första lektion på Harry för första gången på kanske ett halvår? Gaaah vad kuul! Nu måste jag dra mig mot skolan:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!