Provridningen

Skrivet 2011-09-09 Klockan 07:36:07

Det blev ingen uppdatering igår, kom hem från stallet sent. Red först lite bommar på Harry innan lektionen började, det gick bra och han var väldigt pigg! Sen red jag Tessan på lektionen och det glick inte så bra, hehe. Tur att familjen som skulle kolla på henne inte hann se något av lektionen! Men provridningen gick super! Ur gullig familj, jag vet inte hur många gånger hon sa att Tessan var den underbaraste sötaste roligaste och bästa hästen hon har ridit i sitt liv! Tessan och Hilma passade jättebra tillsammans! Det känns väldigt konstigt för nu börjar nerräkningen, av nästan 7 år då hon har varit min så är det bara en vecka kvar tills hon åker till Bollnäs! Är väldigt glad att just den här familjen kom och kollade på henne och jag vet att dom kommer lära sig mycket av varandra. :DD Puss nu måste jag börja byta om och sen knalla till skolan!:)


Kommentarer
Postat av: KarolinaWestberg

Skrivet 2011-09-09 Klockan 19:07:53
ååh vad bra att de blev så :D

URL: http://gotlandsryttareen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!