Saknad

Skrivet 2011-09-07 Klockan 22:50:05

Ni kankse inte visste de att jag hade en katt förut som vi fick ta bort  för ett och ett halvt år sen då hon blev gammal. "Sara" fick vi av våran granne för dom hade hunddagis och hon inte trivdes. Hon flyttade hem till oss lite senare när jag var väldgt liten och hon. Sen dess har hon bott här och varit än väldigt underbar familjemedlem.
I slutet när hon mådde som sämst och vi fick ta bort henne så tyckte vi hela familjen att det blev VÄLDIGT tomt här hemma utan henne. Ingen som hoppade upp i soffan där man satt och åt middag.
Så ungefär ett halvår fick vi hem Grynet och Zelma ( två hittekatter som vi fick av tjejen som äger elvesta)
Jag saknar Sara väldigt mycket, hon har ju lixom varit med mig nästan hela livet.

Älskar dig sara, vila i frid! du kommer alltid finnas i våra hjärtan, vi glömmer aldrig dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!