Sjuuuuuuuk

Skrivet 2011-09-07 Klockan 09:55:23

Är hemma från skolan idag... Har knappt sovit något inatt för jag har bara legat o hostat. Så jag har tagit igen lite sömn nu och har kollat lite på tv och ska snart börja plugga så jag ligger lite före de andra! ;)
Igår red jag lektion för Berit och det gick inte alls bra. Eller traven kändes okej men galoppen var han ovanligt jobbig i. Det var iallafall skönt att få en lektion innan tävlingen på söndag! :)
Måste vara frisk till på lördag! Gissa vem som kommer då? :D :D


Kommentarer
Postat av: Tyra<3

Skrivet 2011-09-07 Klockan 18:48:48
Linnea kommen och ni ska på Nicoles fest ;)

Krya på dej sötnos<3

Messa om du ska me till badet fast inte bada imorgon

Puss<33

URL: http://tyrajohanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!